JUSS OG SAMFUNN

Bruk av pop-up overvurdert

En undersøkelse fra Nielsen/NetRatings viser at pop-up- og pop-back-reklame slett ikke er så vanlig som brukerne tror.

Herman Berg
6. sep. 2002 - 13:21

Ferske tall fra en Nielsen/NetRatings-undersøkelse viser at pop-up-reklame på nettet ikke er på langt nær like mye brukt som mange har inntrykk av.

Undersøkelsen viser at nett-annonsører kjøpte tilsammen 11,3 milliarder pop-up-visninger i løpet av årets første syv måneder, dette er kun to prosent av all annonsering på Internett i denne perioden.

Les mer i vår søsterpublikasjon Propaganda

Les mer om:
Del
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.
Tekjobb
Se flere jobber
4 fordeler med å bruke Tekjobb til rekruttering
Les mer
4 fordeler med å bruke Tekjobb til rekruttering
Tekjobb
Få annonsen din her og nå frem til de beste kandidatene
Lag en bedriftsprofil
En tjeneste fra