TELEKOM

Telenor sliter med kundetilfredshet

Konkurrentenes mobilkunder er fortsatt mer fornøyde enn Telenors.

3. nov. 2008 - 08:46

Oslo (NTB): Mobilkundene er blitt mer fornøyde med sine operatører. Telenor ligger dårligst an.

Det viser den årlige kundeundersøkelsen til analysebyrået Epsi Norge.

Kundene til de mindre telefonoperatørene er mest fornøyde. Samtlige mobiloperatører utenom Chess har fått mer tilfredse kunder siden i fjor. Blant de store aktørene er det Chess som har de mest fornøyde kundene, for sjette år på rad. Deretter følger Tele2, NetCom og til slutt Telenor.

Kundene er mindre tilfreds med fasttelefoni og bredbånd. Disse markedene fortsetter å ha lave verdier på kundetilfredshet.

Målingen fra Epsi Norge er utarbeidet i samarbeid med Handelshøyskolen i Stockholm. Byrået driver et internasjonalt samarbeid for å måle og analysere kundetilfredshet, samt å bidra til kvalitetsutvikling.

    Les også:

Les mer om:
Del
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.
Tekjobb
Se flere jobber
4 fordeler med å bruke Tekjobb til rekruttering
Les mer
4 fordeler med å bruke Tekjobb til rekruttering
Tekjobb
Få annonsen din her og nå frem til de beste kandidatene
Lag en bedriftsprofil
En tjeneste fra