MOBILABONNEMENT

700.000 nordmenn ønsker å bytte mobiloperatør

Ifølge en undersøkelse fra Vipps beskriver tre av ti nordmenn mobilabonnementet sitt som dyrt, komplisert, uoversiktlig eller frustrerende.

Ifølge Elisabeth Haug, sjef i Vipps mobil, skaper mange norske mobiloperatører i dag unødvendige bekymringer og frustrasjon.
Ifølge Elisabeth Haug, sjef i Vipps mobil, skaper mange norske mobiloperatører i dag unødvendige bekymringer og frustrasjon. Foto: Ilja C. Hendel/Vipps
Gi bort artikkelen
Kommenter
24. nov. 2020 - 07:27
Gi bort artikkelen
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.
Tekjobb
Se flere jobber
Har muligheten for hjemmekontor blitt den nye normalen?
Les mer
Har muligheten for hjemmekontor blitt den nye normalen?
Tekjobb
Få annonsen din her og nå frem til de beste kandidatene
Lag en bedriftsprofil
En tjeneste fra