Adlet Container kalles den nye teknologien, som holder annonsens innhold på en egen server uavhengig av nettstedet den legges ut på.
Dette gjør det mulig for annonsørene å legge egne chatkanaler inn i annonsene. Innlegg på chatten oppdateres kontinuerlig og blir synlig på alle nettstedene annonsen vises på i sanntid.
- Dette er første gang Torget satser på en kampanje som virkelig utnytter det nye mediets muligheter, sier administrerende direktør Ken Ceder i Framtidsfabriken til Resumé.se.
Med containerteknologien kan også annonsørene endre innholdet i annonsene i sanntid. Dermed kan en annonse endres foran øynene på nettbrukere uten at de bruker reload-knappen.
- Dette gir oss mulighet til å være veldig aktuelle og vi regner derfor med mer respons enn hva en tradisjonell bannerkampanje genererer, sier assisterende markedssjef Alexandra Ridderstad på Torget. Annonsekampanjen fra Torget starter i dag på et titalls svenske nettsteder.