Finn.no er Norges ubestridte største rubrikkselskap. I løpet av en måned er mer enn 4 millioner unike brukere innom nettstedet for å kjøpe, selge eller bare titte litt på hva som er tilgjengelig.
Selskapet har blitt fremhevet som et eksempel til etterfølgelse av internasjonale finansmedier, etter å ha lykkes fullstendig i å ta mer eller mindre hele det norske markedet for rubrikkannonser.
Nå har rubrikktjenesten dratt i gang Finn labs, en bedriftsblogg der alle brukerne kan få være med på å forme fremtiden til Finn.no.
Her legger Finn ut informasjon om ideer og tanker de har, for å få innspill samt forslag til videreutvikling. Et eksempel på det er hvordan de ser for seg å tilpasse Finn.no til iPhone.
Målet med Finn labs er å få en dialog med brukerne, og for å få til det forsøker Finn seg blant annet med å dele statistikk og tilby lesere noen tanker om fremtiden.
Slike bedriftsblogger har tatt av i deler av USA, og amerikanske IT-giganter som Microsoft og Google har vært veldig aktive. Her i Norge er det stort sett bare NRK som har en slik bedriftsblogg, med sin populære NRK beta.