BREDBÅND

Er det så farlig om kundene er misfornøyde, da?

Årets Epsi-undersøkelse viser at enkelte leverandører har en jobb å gjøre. Prisen for å gjøre ingenting kan bli høy.

Bredbåndskundene opplever noen selskapers kundeservice som bedre enn andres. Her fra Altibox.
Bredbåndskundene opplever noen selskapers kundeservice som bedre enn andres. Her fra Altibox. Bilde: Altibox
Gi bort artikkelen
Kommenter
Ida OftebroIda OftebroRedaktør for Digi.no og Inside Telecom
26. okt. 2020 - 08:14

Dette debattinnlegget gir uttrykk for skribentens meninger. Ønsker du selv å bidra i debatten, enten med et debattinnlegg eller en kronikk, les retningslinjene våre her.

Gi bort artikkelen
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.