TV

Fra den ene «TVangen» til den andre

Koblingssalget er over. Nå brukes bevisst villedende prisinformasjon og triksing for å tvinge folk til å velge Internett og TV fra samme leverandør.

Administrerende direktør Jérôme Franck-Sætervoll i Riks-TV har klaget inn den nye praksisen til bredbånds- og TV-tilbydere, som han mener benytter villedende informasjon og triksing for å få tvinge folk til å velge bredbånd og TV fra samme leverandør.
Administrerende direktør Jérôme Franck-Sætervoll i Riks-TV har klaget inn den nye praksisen til bredbånds- og TV-tilbydere, som han mener benytter villedende informasjon og triksing for å få tvinge folk til å velge bredbånd og TV fra samme leverandør. Foto: RiksTV
Gi bort artikkelen
Kommenter
Jérôme Franck-Sætervoll, administrerende direktør i Riks-TV
16. jan. 2019 - 22:26

Dette debattinnlegget gir uttrykk for skribentens meninger. Ønsker du selv å bidra i debatten, enten med et debattinnlegg eller en kronikk, les retningslinjene våre her.

Gi bort artikkelen
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.