I den femte episoden av Telepodden har vi fått besøk av salgs- og markedsdirektør i One Call, Albert Arli. Han har jobbet sju år i selskapet som alltid ser ut til å bli best likt i telebransjen. Her kan du høre hvorfor.
One Call havner ofte høyt oppe på lister over kundetilfredshet, og topper gjerne også listene når kundeservicen til selskapene skal rangeres. Nylig gjorde de det best av alle teleselskap i KPMG sin årlige liste over de norske merkevarene som er best på kundeopplevelse. I resultatene fra forbrukerundersøkelsen «Customer Experience Analysis Survey» havnet One Call på 17. plass, og Telia på 32. plass som de eneste på topp 50 fra telesektoren. Topp tre består av Vinmonopolet , Vipps og Zalando.
– Vi er nok umulig å kopiere, vi har i hvert fall ikke prøvd å kopiere andre. Vår taktikk har hele veien vært å ha kunden i fokus. En merkevare bygges ikke over natten, forteller Arli.
I Telepodden forteller han hvordan One Call har tatt med seg det gode ryktet som en billig leverandør, hvordan de jobber med markedsføring, og om begrepet hverdagsinnovasjon.
Inside Telecom gir deg Telepodden
En podkast om telekommunikasjon, kunstig intelligens, og tingenes Internett. Telepodden lages av Inside Telecoms redaktør Varog Kervarec, journalist Håvard Fossen og journalist og podkast-produsent Sebastian Storvik.
Fremover vil vi invitere gjester fra bransjen for å få innsikt og svar på dagsaktuelle tema, og i tide og utide ta frem lommelykten for å belyse litt selv. Vi gleder oss, og håper du blir med oss når vi hver uke setter lyd på debattene som opptar telesektoren.
Podkastene fra Inside Telecom er inntil videre åpne for alle, også ikke-abonnenter.
Har du tips til gjester eller tema du ønsker å høre i vår podkast?
Send epost til: red@insidetelecom.no