Etter å ha vært på nettet i over 15 år er det ikke få designendringer digi.no har vært gjennom. Mandag 5. september endrer vi igjen en del på designet. Hovedårsaken er nye annonseformater, som gjør at mye må tegnes om men det har også vært viktig for oss med en ansiktsløfting.
Den største endringen er at toppsaken får et betydelig større bilde, men vi har forsøkt å beholde så mye som mulig av digi.nos egenart i det nye designet. Det er viktig å ha en informativ, ryddig og oversiktlig forside.
I forbindelse med omleggingen til et nye designet kan det oppstå feil og uforutsette problemer. Vi beklager dersom det skulle skje, men ber om forståelse for at alt ikke er 100 prosent knirkefritt den første tiden.
Ofte er ikke endringer populært, men vi håper at du som digi.no leser vil venne deg til den nye drakten. Uansett er det viktig for oss å høre din mening både om du liker det vi har gjort eller om du misliker det.
Har du synspunkt, føler at noe virkelig mangler eller at noe rett og slett ikke fungerer så ikke nøl med å si ifra: Send oss en mail!