Esben André Holm sendte en frustrert e-post til Tormod Hermansen, og fikk ADSL installert sporenstreks, etter mye trøbbel. Kopi av e-posten sendte han til oss i digi.no, etter å ha lest om en mann som måtte sitte 11 timer i telefonkø for å få orden i ADSL-bestillingen sin.
Nå tar NRKs Forbrukerinspektørene saken.
Ett av onsdagskveldens innslag på programmet vil være viet Esbens kamp for å få raskere linje inn i huset.
Artikkelen fortsetter etter annonsen
annonsørinnhold
Slik blir Moss IT-sentrum for smartere veier
Kampen ble kronet med seier, etter at han sendte den lange, omstendelige og godt dokumenterte historien om sine problemer med ADSL-bestilling direkte til flere personer sentralt i Telenor, blant dem toppsjef Hermansen.
Du kan lese mer om saken på Holms nettsted EsbNews.no.
Les også
Denne dronen er også en mobil basestasjon