TELEKOM

Feil i Telenor-nettet rammer BankID

En feil i mobilnettet til Telenor fører også til problemer med å logge på med BankID 

Oslo  20190314.Illustrasjonsfoto:  BankID appen.
Oslo 20190314.Illustrasjonsfoto: BankID appen. Illustrasjonsfoto: Gorm Kallestad / NTB
11. nov. 2021 - 12:08

– Det er dessverre problemer med BankID på mobil for Telenor-kunder akkurat nå. Det jobbes med å rette problemet så raskt det lar seg gjøre, skriver BankID på sine nettsider torsdag klokka 11.15.

Like før klokka 12 opplyser også Telenor om problemer i mobilnettet på sine nettsider. Feilen ser ut til å omfatte hele landet. For driftsmeldinger på adresser i Oslo, Tromsø og Bergen svares det med at det er feil i mobilnettet.

– Vi registrerer at det er en treghet i SMS-tjenesten. Vi jobber på spreng for å fikse det, sier pressevakt Henriette Holte i Telenor til Nettavisen.

Majoriteteten av de Sintef-ansatte som fikk eposten er forskere.
Les også

Sintef-ansatte ga fra seg passordet sitt

Les mer om:
Del
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.