FJORDKRAFT

Fjordkraft-appen har fått 140.000 brukere: – Mobiltjenestene kan gi hyppigere bruk

– Jobben fremover er å finne tjenester som kundene er interessert i mer enn én gang i måneden, sier Elisabeth Norberg, som leder arbeidet med appen.

Fjordkraft startet mobil som forretningsområde som en fordel for strømkundene sine i 2017.
Fjordkraft startet mobil som forretningsområde som en fordel for strømkundene sine i 2017. Foto: Fjordkraft Holding ASA
Gi bort artikkelen
Kommenter
Heidi SævoldHeidi SævoldJournalist
12. okt. 2020 - 05:00
Gi bort artikkelen
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.
Tekjobb
Se flere jobber
Hvordan lage en stillingsannonse på Tekjobb?
Les mer
Hvordan lage en stillingsannonse på Tekjobb?
Tekjobb
Få annonsen din her og nå frem til de beste kandidatene
Lag en bedriftsprofil
En tjeneste fra