TELIA

Fortsatt ingen løsning på konflikten mellom TV 2 og Telia

Det er foreløpig ingen løsning på konflikten mellom TV 2 og Telia, og partene har svært ulikt syn på saken.

Get-kunder har ikke kunne se en rekke kanaler fra TV 2 siden 31. mai.
Get-kunder har ikke kunne se en rekke kanaler fra TV 2 siden 31. mai. Foto: Odd R. Valmot
17. juni 2020 - 07:29

Kunder av Telia-eide Get har ikke kunne se en rekke kanaler fra TV 2 siden avtalen løp ut ved midnatt 31. mai, og partene har ennå ikke kommet til enighet.

Det er kontakt mellom partene i saken, men overfor VG uttrykker TV 2s kommunikasjonssjef Sarah Willand at tålmodigheten deres med Telia er over. Telia står imidlertid på sitt.

Pia Høst i Forbrukerrådet sier til Nettavisen at kunder kan be om avslag i prisen.

– Det klare utgangspunktet er at når man kjøper en vare eller en tjeneste og ikke får det man betaler for, ja da har kunden rett på refusjon eller avslag i prisen, sier hun.

Del
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.