Mens digi.no så vidt nådde 50.000 sideoppslag i første måneden etter oppstart 26. august 1996, regner vi med over en halv million digi.no-oppslag i første måneden av årgang 2.
Den enorme veksten viser at vi er på sporet av noe, men jeg og alle i redaksjonen er de første til å innrømme at vi kan og må bli enda bedre. Internett som distribusjonskanal og medium for innovasjon fordrer stadig utvikling.
Fordi vi dekker bransjer som er særdeles konkurranseutsatt, er vi nødt til å levere et stadig bedre produkt. Mens fagmedia tidligere kunne greie seg med ukentlige og månedlige oppdateringer, er dette i ferd med å bli avleggs.
Da vi kjørte i gang for ett år siden, var daglig oppdatering avantgardistisk; endel av dere husker kanskje at media-seksjonen vår begynte som ukeoppdatert Internett-avis. Nå forlanges intet mindre enn kontinuerlige oppdateringer hver dag mandag til fredag, og trenden peker mot døgnkontinuerlige oppdateringer hele året.
Som dere forstår stiller markedet enorme krav til vår evne til omstilling.
Vi jobber med forbedringer av digi.no og ønsker i denne anledning å invitere våre lesere til å være med å videreutvikle digi.no som produkt. Vi er genuint opptatt av hva dere synes og inviterer derfor våre lesere til å besvare endel spørsmål.
Blant besvarelsene trekker vi ut én heldig vinner som får en gratis kopi av NetObjects Fusion til en verdi av nesten 5.000 kroner (inkl. mva.).
Spørsmål om digi.no: