MOBIL

Klagerekord hos Forbrukertilsynet

I 2018 mottok Forbrukertilsynet 14.661 tips og klager. I rekordbunken ligger det mange klager på mobilbransjen og internettjenester.

Direktør Elisabeth Lier Haugseth i Forbrukertilsynet oppsummerer 2018, et rekord-år for klager og tips.
Direktør Elisabeth Lier Haugseth i Forbrukertilsynet oppsummerer 2018, et rekord-år for klager og tips. Foto: Forbrukertilsynet
Gi bort artikkelen
Kommenter
Varog KervarecVarog KervarecFagredaktør
7. feb. 2019 - 07:53
Gi bort artikkelen
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.
Tekjobb
Se flere jobber
Har muligheten for hjemmekontor blitt den nye normalen?
Les mer
Har muligheten for hjemmekontor blitt den nye normalen?
Tekjobb
Få annonsen din her og nå frem til de beste kandidatene
Lag en bedriftsprofil
En tjeneste fra