MOBILABONNEMENT

Tre mobiloperatører beklager vilkår med bindingstid

Ifølge operatørene skyldes det hele surr fra deres side. Nå har to av operatørene endret vilkårene.

En glad gjeng fra Onecall kunne feire pris for beste kundeservice i 2019. Det spørs om avtalevilkårene deres ville vunnet dem nok en kundeservicepris, mener Morten Evjen i Telehjelpen. Kundeservicedirektør Kristian Vogt på bakken til høyre.
En glad gjeng fra Onecall kunne feire pris for beste kundeservice i 2019. Det spørs om avtalevilkårene deres ville vunnet dem nok en kundeservicepris, mener Morten Evjen i Telehjelpen. Kundeservicedirektør Kristian Vogt på bakken til høyre. Foto: Telia
Gi bort artikkelen
Kommenter
14. apr. 2021 - 05:00
Gi bort artikkelen
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.