MOBIL

Komplett har passert 50.000 kunder

Idet milepælen passeres, lover selskapet at det snart skal introdusere nye fordeler til kundene.

Haakon Dyrnes er svært fornøyd med å ha nådd en milepæl i selskapets utvikling.
Haakon Dyrnes er svært fornøyd med å ha nådd en milepæl i selskapets utvikling. Foto: Komplett mobil
Gi bort artikkelen
Kommenter
Varog KervarecVarog KervarecFagredaktør
20. mars 2018 - 08:38
Les mer om:
Gi bort artikkelen
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.
Tekjobb
Se flere jobber
Har muligheten for hjemmekontor blitt den nye normalen?
Les mer
Har muligheten for hjemmekontor blitt den nye normalen?
Tekjobb
Få annonsen din her og nå frem til de beste kandidatene
Lag en bedriftsprofil
En tjeneste fra