IT-BRANSJEN

Mener innlegg på Linkedin kan være en «gullgruve»: – Folk må få opp øynene

Ansatte som publiserer innlegg på Linkedin kan være verdt millioner for selskapet de jobber i. Markedsfører Meri Wiik mener slik egenreklame er ubetalelig.

Meri Wiik jobber som markedsfører i Essity & Tork. Hun tror at få arbeidsgivere er bevisst på verdien av ansattes LinkedIn-innlegg. – Folk må få øynene opp for at innlegg som postes på LinkedIn kan være en gullgruve om du vil booste egen merkevare og salg, sier hun til Digi.
Meri Wiik jobber som markedsfører i Essity & Tork. Hun tror at få arbeidsgivere er bevisst på verdien av ansattes LinkedIn-innlegg. – Folk må få øynene opp for at innlegg som postes på LinkedIn kan være en gullgruve om du vil booste egen merkevare og salg, sier hun til Digi. Foto: Privat
Gi bort artikkelen
2 Kommentarer
24. jan. 2025 - 05:00
Gi bort artikkelen
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.