AVTALER & KONTRAKTER

Monster-budsjett skal hamre inn Vista

Med tidens reklame-kampanje skal kundene overbevises til å bytte til Vista.

15. sep. 2005 - 09:09

Microsoft har på både Office og Windows slitt med at mange brukere venter lenge med å oppgradere eller rett og slett hopper over hele versjoner.

Dette rammer Microsofts regnskaper tungt og utviklingen av Vista, arvtageren til dagens Windows XP, har vært en stor investering for selskapet.

For å øke oppgraderings-tempoet planlegger Microsoft en reklame-kampanje selskapet trolig ikke har gjort siden lanseringen av Windows 95. I følge New York Times skal Microsoft ha satt av 100 millioner dollar - 630 millioner norsk kroner til lanseringen til neste høst.

Del
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.
Tekjobb
Se flere jobber
Har muligheten for hjemmekontor blitt den nye normalen?
Les mer
Har muligheten for hjemmekontor blitt den nye normalen?
Tekjobb
Få annonsen din her og nå frem til de beste kandidatene
Lag en bedriftsprofil
En tjeneste fra