Opera falt fra en kurs på 31,30 kroner til 26,20 kroner ved børsåpning torsdag.
Fredag morgen har kursen falt ytterligere til 23,8 kroner. Det tilsvarer en nedgang på 23,4 prosent fra onsdagens nivå.
Fallet kommer etter kvartalsrapporten selskapet la frem onsdag ettermiddag, som var under forventningene i markedet.
Mens resultatet (ebitda) lå på 5,5 millioner dollar andre kvartal i fjor, var resultatet i år på minus 6,1 millioner dollar.
Obs: Mens nettleseren Opera og merkevaren ble solgt til kinesiske eiere i fjor, har flere forretningsområder forblitt i selskapet som i dag er notert som Opera på Oslo børs. Det er sistnevnte selskap vi omtaler her.
Dårlig resultat for Adcolony
Nedgangen skal ha vært forårsaket av Adcolony, som delvis har blitt veid opp av gode resultater for Bemobi og SurfEasy. Adcolony distribuerer mobil videoreklame, og ble kjøpt opp av Opera i 2014 - den gang deres største oppkjøp noensinne.
Konsernsjef Lars Boilesen utelukker ikke salg av deler av virksomheten, ifølge TDN Finans.
- Men det tar noe tid å få virksomhetene opp på bra nivå, og vi liker å selge til god pris, sier han til nyhetsbyrået.
Som del av sitt tilbakekjøpsprogram kjøpte selskapet tilbake 553.925 av sine aksjer.