Dette er teknisk mulig nå, men sannsynligvis er det også Playboy-sjefenes villeste elektroniske handels-fantasi.
- Du kan ta ideen bak magasinet Playboy, som er sexy, moro for voksne, og så skape programmer rundt den ideen, sier Christie Hefner, sjef for Playboy Enterprises, til News.com. - Det har vi gjort på TV, og vi vil gjøre det samme på nettet. Foreløpig er løftet om sammenslåing av PC og TV bare et glimt i Hefners øye, og Playboys Internett-inntekter er forholdsvis små i forhold til selskapets utgivelses- og TV-inntekter.
Til tross for alle pornografi-sidene på nettet, er Playboy Enterprises sikre på at deres markedskraft, multimedia-plattformer, illustrerte magasiner, og artikler, kan gjøre selskapets voksen-underholdning ekstremt inntektsbringende i digital form.


Sett fra et kulturelt perspektiv, kan Playboys digitale satsing skape en ny generasjon tilhengere; unge, hippe, godt betalte Web-surfere, som ikke engang var påtenkt da Hugh Hefner utga sitt første nummer av Playboy for nesten 50 år siden.
Christie Hefner sier til slutt at Playboys nettsatsing er den mest spennende forretningsmuligheten selskapet har hatt noensinne.
- Målet er at Playboy.com skal være den første siden unge menn besøker på nettet.
Så da Hefner startet en ny media-divisjon i januar, var det tydelig at Internett skulle høste inn store deler av selskapets fremtidige inntekter, skriver CNets News.com.