IT-BRANSJEN

Problemer etter bytte av tjenesteleverandør – leter fortsatt etter årsaken

BankID har fortsatt daglige krisemøter med den nye leverandøren DXC, etter en forverring av problemene den siste uka. Fra rundt klokken 12 på tirsdag fungerte tjenesten så å si normalt for de fleste brukerne.

Illustrasjonsfoto av BankID-appen. Tjenesten har hatt stabilitetsproblemer siden etableringen av nytt driftsmiljø i oktober.
Illustrasjonsfoto av BankID-appen. Tjenesten har hatt stabilitetsproblemer siden etableringen av nytt driftsmiljø i oktober. Illustrasjonsfoto: Gorm Kalles/NTBtad / NTB
Gi bort artikkelen
Kommenter
Heidi SævoldHeidi SævoldJournalist
15. des. 2021 - 09:00
Gi bort artikkelen
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.