PROGRAM - TELEMEDIA
Onsdag 8. oktober Strategi - Key Notes 11:00-11:10 Åpning - medier og tele i samspill og konflikt.Ordstyrer Arne Joramo, Teleavisen 11:10-11:30 Politikk for ny mediehverdag Olemic Thommesen, medietalsmann Høyre 11:30-11:50 Rikt innhold på Internett - Glade kunder på 3 skjermer Executive Vice President and Head of Telenor Nordic Operations Telenor Morten Karlsen Sørby 11:50-12.10 "The winner takes it all" Strategidirektør Mikal Rohde, Schibsted ASA 12:10-12:30 Pengestrøm og mobilstrategi Adm. direktør Stig Eide Sivertsen, Opplysningen 1881. 12:30-12:50 Mørke skyer og lyse punkter Medieforsker HiO, Arne H. Krumsvik 12:50-13:10 A-pressens digitale strategiKonserndirektør Thor Gjermund Eriksen 13:10-13:30 Digital strategi for lokale medier Konserdirektør Stig Finslo, Edda Media 13.30-13.50 Paneldebatt Pause - Kaffe Kampen om rettighetene 14.10-14.20 Tele og media i kamp om innholdetOrdstyrer Trond Hovland, New Media Network. 14:20-14:40 Fotball for ny mediehverdagNils Røine, leder Norsk Toppfotball 14:40-15:00 Bredt bredbånd og digital TV, nye konkurranseflater Jon Nørstebøen, Mediestrateg og Partner i Saga Corporate Finance 15:00-15:20 Rammebetingelser ved salg av viktige sportsrettigheterArve Føyen, leder Føyen ANS Pause - kaffe - servering 15.50-16.10 Lyses fotballstrategiEirik Gundegjerde, adm. direktør Lyse Tele 16.10-16.30 Gir lisensen muskler til rettighetskjøp? Mediesjef NRK, Øyvind Lund 16.30-16.50 TV2 -taper eller vinnerRedaksjonssjef Håvard Myklebust 16.50-17.05 Paneldebatt: Hva skal betale for underholdningen? - Strømpenger, telefonpenger eller lisenspenger?
Les mer om:
Gi bort artikkelen
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.