Mind Norge går nye veier innen rekruttering og markedsføring, og skal torsdag morgen overraske travle reisende med frokost ved Nationalteatret stasjon i Oslo.
- Vi ønsker å vise et annet og mer menneskelig bilde av Internett-konsulentbransjen, og håper å nå ut til folk på en åpen og direkte måte, sier administrerende direktør Susanne S. Bøhler i en pressemelding.
- Mange oppfatter nok konsulentselskaper som grå, distanserte selskaper det er vanskelig å "få taket på", og markedsføringen består ofte av mange intetsigende ord gjennom tradisjonelle medier og tilsynelatende lite konkret handling. Vi tror det vil være positivt å møte folk ute på gaten, og gi dem et lite glimt av hvem vi er, hvordan vi tenker og hva vi driver med.
Hun legger ikke skjul på at et annet mål med frokost-serveringen er å skaffe nye kunder, samarbeidspartnere og ansatte.
Djuice vil ha ballspillere uten flyskrekk
Løvetemmere strømmer til trauste Telenor
Stillingsannonser i Ernie, Mad og Larson
Løvetemmere erstatter selgere i Telenor