I den fjerde episoden av Telepodden har vi fått besøk av markedsdirektør i Telia, Camilla Forberg. Hun har tidligere jobbet 11 år i SAS, de fire siste årene som markedsdirektør. I tillegg har hun hatt seks måneder i samme stilling for Tine, før hun tilbrakte seks år i DNB. Nå har hun det strategiske ansvaret for merkevarene til Telia, deriblant Get.
Ifølge Norsk kundebarometer er Get det selskapet som er dårligst likt i hele Norge.
– Vi synes aldri det er gøy å komme nederst på noen liste, og vi jobber hver dag for å levere de beste kundeopplevelsene. Vi måler selv våre kunders tilbakemelding hver eneste dag, og kjenner oss ikke helt igjen i resultatene fra den undersøkelsen, men det er uansett noe vi tar på alvor, og forsøker å jobbe strategisk med for å forbedre.
Hun forteller om hvordan de skal lære på tvers av merkevarene, og at opplevelsen av en merkevare er langt mer enn kundeservice.
Inside Telecom gir deg Telepodden
En podcast om telekommunikasjon, kunstig intelligens, og tingenes Internett. Telepodden lages av Inside Telecoms redaktør Varog Kervarec, journalist Håvard Fossen og journalist og podkast-produsent Sebastian Storvik.
Fremover vil vi invitere gjester fra bransjen for å få innsikt og svar på dagsaktuelle tema, og i tide og utide ta frem lommelykten for å belyse litt selv. Vi gleder oss, og håper du blir med oss når vi hver uke setter lyd på debattene som opptar telesektoren.
Podkastene fra Inside Telecom er inntil videre åpne for alle, også ikke-abonnenter.
Har du tips til gjester eller tema du ønsker å høre i vår podkast?
Send epost til: red@insidetelecom.no