Tecnical Customer SupportBehandling av 3. linje supportsaker
Stillingens viktigste arbeidsoppgaver vil være å: · Ha ansvaret for at SLA på teknisk kundesupport overholdes. · Behandle og følge opp 3. linjes kundemeldte feil til rett instans · Bistå utvikling og kvalitetssikring ved opplæring av supportpersonell. · Delta i deler av produktutviklingsprosessen internt i Tele2. · Support for tjenesteleverandører på innholdssiden. · Testing av SIM kort og mobiltelefoner.
Du bør ha høyere teknisk utdannelse innen IT/Telecom. Vi legger vekt på at du er selvstendig, jobber proaktivt med dine arbeidsoppgaver, og i tillegg har gode samarbeidsevner. Viktige personlige egenskaper i stillingen er at du er opptatt av å yte god service til kunder og leverandører.
Stillingen byr på utfordrende arbeidsoppgaver i et stimulerende og profesjonelt arbeidsmiljø. Gode muligheter både for faglig og personlig utvikling, samt konkurransedyktige betingelser.Les hele annonsen