Tele2 søker Technical Customer Support

Tecnical Customer SupportBehandling av 3. linje supportsaker Stillingens viktigste arbeidsoppgaver vil være å: · Ha ansvaret for at SLA på teknisk kundesupport overholdes. · Behandle og følge opp 3. linjes kundemeldte feil til rett instans · Bistå utvikling og kvalitetssikring ved opplæring av supportpersonell. · Delta i deler av produktutviklingsprosessen internt i Tele2. · Support for tjenesteleverandører på innholdssiden. · Testing av SIM kort og mobiltelefoner. Du bør ha høyere teknisk utdannelse innen IT/Telecom. Vi legger vekt på at du er selvstendig, jobber proaktivt med dine arbeidsoppgaver, og i tillegg har gode samarbeidsevner. Viktige personlige egenskaper i stillingen er at du er opptatt av å yte god service til kunder og leverandører. Stillingen byr på utfordrende arbeidsoppgaver i et stimulerende og profesjonelt arbeidsmiljø. Gode muligheter både for faglig og personlig utvikling, samt konkurransedyktige betingelser.Les hele annonsen

Gi bort artikkelen
Kommenter
Klara Torkelsen
11. sep. 2008 - 00:00
Les mer om:
Gi bort artikkelen
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.