WM-data skriver i en pressemelding at de kommer med en nye CRM-løsning for energibransjen.
Selskapet har en egen plattform for kunde- og faktureringssystemer for energibransjen i Norge, kalt IS Customer 9. I denne plattformen heter kundebehandlingsløsningen IS Dialog. Denne skal integreres med Microsoft Dynamics CRM, slik at den blant annet samvirker med Office-produkter som Microsofts e-postklient Outlook.
Det skal gi energibransjen tilpassede prosesser, «effektivt integrert i saksbehandlerens arbeidsflyt og med et bredt funksjonalitetstilbud».
_logo.svg.png)

– IS Dialog vil kunne hjelpe våre kunder i sitt arbeid med å forbedre kundetilfredsheten. Løsningen vil også støtte bransjekravene til kontinuerlig effektivisering, samt ambisjonene mange energiselskaper har som flerproduktleverandører. Dette vil utvide løsningsrommet for WM-datas produkter og tjenester, og gi oss en helhetlig inngripen med denne svært viktige bransjen. Ved å fullt ut utnytte Microsoft sine teknologier, sikrer vi at vi raskt kommer ut til markedet med nye, kosteffektive løsninger sier Knut Korsell, direktør for energivertikalen i WM-data.