BREDBÅND

TV 2s strømmetjeneste med sterk vekst i konflikt-år

I 2020 og 2021 opplevde TV-kundene til Telia og Telenor ukevis med manglende tilgang til TV 2-kanalene på grunn av konfliktene.

Organisasjons- og kommunikasjonsdirektør Sarah Willand i TV 2 avviser at de ønsker brudd i forhandlingene med distributørene for å få flere kunder til strømmetjenesten sin.
Organisasjons- og kommunikasjonsdirektør Sarah Willand i TV 2 avviser at de ønsker brudd i forhandlingene med distributørene for å få flere kunder til strømmetjenesten sin. Foto: Eivind Senneset, TV 2
Gi bort artikkelen
Kommenter
Håvard FossenHåvard FossenJournalist
28. mars 2022 - 07:57
Les mer om:
Gi bort artikkelen
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.