Fem kafévogner, ikledd Yahoo!s velkjente farger, ruller rundt i OL-byen for å gi innbyggere og turister siste nytt fra alle arenaene, melder Siliconvalley.internet.com.
Utstyrt med iPAQ Pocket PC og Evo Notebook N400c fra Compaq i tillegg til trådløs aksess fra to amerikanske leverandører, får publikum muligheter til å surfe rundt etter resultater mens de søler kakao på tastaturet.
Yahoo! kjører en skikkelig markedsføringsstunt i de 16 dagene OL varer. Med slagordet "Taking it to the Streets" og med en stil på vognene som minner sterkt om gamle amerikanske Diner's fra 1950-tallet som kroner på toppen av en pølsevogn på tre hjul.
Likevel er ikke alt fryd og gammen: De knallharde kringkastingsrettighetene som forvaltes av IOC, den internasjonale olympiske komiteen, hindrer levende bilder streamet over nettet.
Dermed fortsetter IOC å beskytte sine milliard-business på TV for enhver pris, av frykt for at Internett og bredbåndsaksess vil gi TV-seerne et gratisalternativ de ikke klarer å motstå.